خبرگزاری کار ایران

اداره ارشاد بهبهان کنسرت محمدرضا لطفی را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۳۷

پس از لغو کنسرت محمدرضا لطفی در شهر اندیمشک، کنسرت شب دوم این هنرمند در شهر بهبهان نیز لغو شد.

ایلنا: کنسرت شب دوم محمدرضا لطفی در شهر بهبهان نیز لغو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری – شیدا، با وجود اینکه کنسرت محمدرضا لطفی شب گذشته یعنی 22 اردیبهشت در بهبهان برگزار شد ولی اجرای شب دوم به دستور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان لغو شد.

محمدرضا لطفی که 22 و 23 اردیبهشت ماه در شهر بهبهان اجرا داشت، پس از یک شب اجرای پرشور، کنسرت شب دومش توسط اداره ارشاد این شهر لغو شد.

لغو این کنسرت در شرایطی بود که این کنسرت مجوز داشته و مخاطبان برای اجرای شب دوم نیز بلیت خریداری کرده بودند. همچنین با وجود آنکه نماینده شهر بهبهان از اجرای این هنرمند حمایت کرده بود اما کنسرت شب دوم به دستور اداره ارشاد بهبهان لغو شد و مخاطبان این کنسرت مایوس شدند.

لطفی که قرار بود علاوه بر کنسرت، برای علاقمندان کارگاه آموزشی ساز تار و تاریخ موسیقی را نیز برگزار کند، پس از لغو کنسرتش و کارشکنی اداره ارشاد عطای برگزاری کارگاه آموزشی را نیز به لقایش بخشید و برای کنسرت تبریز راهی دیار آذربایجان شد.

در کنسرت بهبهان که بسیاری پشت درماندند، قطعاتی به صورت بداهه‌نوازی با اشعار مولانا و حافظ توسط محمدرضا لطفی اجرا شد.

همچنین در این تور موسیقایی نبیل یوسف شریداوی(دف) و سجاد منصوری (تمبک) با این آهنگساز به صحنه رفتند.

تور کنسرت‌های بهاره محمدرضا لطفی از 19 تا 30 اردیبهشت ماه و شهرهای جنوبی و تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز