خبرگزاری کار ایران

«بازار هنر» ارسباران برگشت

کد خبر : ۷۱۹۷۳

«بازار هنر» ضمن دعوت از اساتید، پیشكسوتان و هنرمندان مطرح صنایع دستی و عرضه آثار و دستاوردهای آنها سعی در احیای هنر صنایع دستی دارد.

ایلنا: بازار فروش محصولاتی با موضوع نقاشی روی شیشه(ویترای)، هنرهای مفهومی(حجم)، سفال، چوب، مجسمه سازی، برجسته كاری روی فلز، ساز و صنایع چوبی، معرق چوب و چرم، مینا كاری و... از برنامه‌های تدارك دیده شده‌ای است كه به همت فرهنگسرای ارسباران و با حضور هنرمندان مطرح صنایع دستی سه شنبه‌های هر هفته از ساعت 9 تا 21 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «بازار هنر» ضمن دعوت از اساتید، پیشكسوتان و هنرمندان مطرح صنایع دستی و عرضه آثار و دستاوردهای آنها سعی در احیای هنر صنایع دستی دارد.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر شهروندان و مخاطبان با چگونگی تولید یا انجام هریك از هنرهای موجود، هنرمندان برخی از رشته‌ها به صورت زنده و با اجرای ورك شاپ، هنر خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می‌دهند.

آیین افتتاحیه برنامه یاد شده 24 اردیبهشت ساعت 10 با حضور هنرمندان حوزه تجسمی در فضای بیرونی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت بهره‌مندی و بازدید بازار هنر می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز