خبرگزاری کار ایران

داوران دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۲

هفت كاریكاتوریست ایرانی و خارجی آثار دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران را داوری می‌كنند.

ایلنا: دو كاریكاتوریست از برزیل و مكزیك و پنج كاریكاتوریست از كشورمان داوری نهایی دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مركز هنرهای تجسمی، ادواردو باپتیستائو از برزیل و آنجل بولیگان از مركزیك در كنار كامبیز درم بخش، جواد علیزاده، بهرام عظیمی، محمد حسین نیرومند و جمال رحمتی آثار دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران را در بخش‌های كارتون با موضوع خرافه پرستی و موضوع آزاد، طراحی كاراكتر گربه‌های ایرانی، كمیك استریپ و كاریكاتور چهره داوری می كنند و برگزیدگان دوسالانه 19 خرداد ماه معرفی می‌شوند.

دهمین دوسالانه بین المللی كاریكاتور تهران با 514 اثر از كارتونیست های 89 كشور 23 اردیبهشت ماه در موسسه فرهنگی، هنری صبا آغاز به كار كرد و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد. همچنین نمایشگاه آثار دوسالانه كاریكاتور از امروز(31 اردیبهشت) در یاسوج برگزار می‌شود.

پس از پایان دهمین دوسالانه بین المللی كاریكاتور در تهران آثار این دوسالانه در موزه هنرهای معاصر اهواز نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

دهمین دوسالانه بین‌المللی كاریكاتور تهران از سوی مركز هنرهای تجسمی با همكاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و خانه كاریكاتور ایران برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز