خبرگزاری کار ایران

«ایده» میزبان نمایشگاه گروهی تصویرگری

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۶۵

نمایشگاه گروهی تصویرسازی هنرجویان پژمان رحیمی‌زاده، دهم خردادماه در گالری «ایده» برپا می‌شود.

ایلنا: در نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان؛ آثار تصویرگری؛ هما رستمی، هدی جزایری، شیدا تیزفهم، ویدا گوهرجو، زینب ابدی، فاطمه ملك، الناز تعصب، محدثه رمضانی، مهدیه قاسمی، سپیده عابدینی و عباس خانقلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه شامل آثار برگزیده هنرجویان مدرسه ایده است که تحت آموزش پژمان رحیمی‌زاده هدایت شده‌اند. در این نمایشگاه كه با موضوع آزاد برگزار می‌شود 50 اثر از این هنرمندان جوان به نمایش درخواهد آمد.

پژمان رحیمی‌زاده، کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری كه جوایز مختلفی ازجمله؛ دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه تصویرگران آسیایی، ژاپن (BAIJ)، دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه بین‌المللی کتاب‌های نوجوانان (IBBY)، برنده جایزه و دیپلم افتخار تصویرگری کتاب از جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، برنده جایزه ویژه و لوح افتخار از پنجمین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان گرافیک، برنده جایزه و قلم بلورین تصویرگری از ششمین جشنواره مطبوعات کشور، برنده جایزه نخست و دیپلم افتخار تصویرگری از ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برنده جایزه نخست و لوح افتخار از جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، برنده جایزه نخست و لوح تقدیر طراحی جلد از دهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس، برنده جایزه و لوح سپاس طراحی جلد از اولین جشنواره پایداری، برنده جایزه و تندیس طراحی پوستر از نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مقاومت، دریافت لوح تشویق از دومین دوسالانه بین‌المللی پوستر جهان اسلام، برنده جایزه و تندیس طراحی جلد از پانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس و..... در كارنامه هنری خود دارد.

همچنین گالری ایده از مهرماه سال 1388 با هدف معرفی هنرمندان جوان با استعداد ایرانی و تشویق و حمایت از کوشش آنان, معرفی آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران و ارایه خدمات مشاوره و کارشناسی آثار هنری فعالیت خود را آغاز کرده است. این نگارخانه تلاش دارد با عرضه آثار هنرمندان حرفه‌ای و همچنین با معرفی و نمایش آثار هنرمندان جوان و استعدادهای نو، مسیر شکوفائی و پیشرفت استعدادهای جوان را فراهم كند.

گالری ایده که به تکنولوژی پیشرفته مجهز شده است، با ایجاد تجربه ای نوین برای بازدیدکنندگان تمامی شاخه‌های هنرهای تجسمی اعم از نقاشی، مجسمه، عکاسی، خطاطی، کاریکاتور، هنرهای مفهومی، نگارگری، نمایش فیلم و چیدمان را فراهم می‌سازد.

نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان ایده ساعت 16 روز جمعه دهم خرداماه افتتاح و تا 22 خردادماه در گالری و آموزشگاه تخصصی ایده واقع در کریمخان زند, خیابان خردمند شمالی, خیابان هجدهم, شماره 26 میزبان علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز