خبرگزاری کار ایران

کنسرت «حریق خزان» مهر ماه در تهران برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۷۹۸۳

کنسرت بزرگ «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده توسط موسسه فرهنگی‌ هنری آوای باربد هفتهٔ اول مهر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

ایلنا: کنسرت بزرگ «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهیار علیزاده ضمن اعلام این خبر درباره جزئیات کنسرت گفت: در تلاش هستیم کنسرت «حریق خزان» را به بهترین نحو ممکن و با استفاده از بهترین نوازندگان کشور و در سطح استاندارد بسیار بالا برگزار کنیم، آثاری که در این برنامه اجرا خواهد شد، مجموعه ای است از قطعات آلبوم «حریق خزان» به همراه ۵ قطعه جدید که با نگاهی‌ نو به موسیقی‌ و ملودی سازی ایرانی‌ ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: در ساخت این قطعات، همچنان دنباله روی همان تفکر قبل در آلبوم حریق خزان هستم، تفکری که نگاهی‌ آزاد به ملودی نویسی علمی‌ و بعد از آن به آهنگسازی دارد، با تفاوت اینکه در آثار جدید، بازی ها و حرکت ارکستری بیشتر از قبل به چشم میخورند و فضای تاریک و کدر آثار قبلی‌ گاهاً با رنگ بندیهای تازه، نقشی‌ نو را بر پردهٔ ذهن شنونده به تصویر می‌کشد، این ۵ قطعه جدید بر روی آثار شاعران بزرگ ایران همچون احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث و عطار نیشابوری ساخته شده‌اند.

کنسرت «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حجمی کوچکتر در ماه نوامبر میلادی در چند کشور اروپایی همچون آلمان، اتریش، سویس، بلژیک و سوئد به شکل تور کنسرتها برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز