خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار تجسمی جشنواره مجازی پیامبر اعظم (ص) پایان خرداد است

کد خبر : ۷۷۹۹۰

مهلت ارسال آثار به بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) تا پایان خرداد ماه است.

ایلنا: بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، پوس‌تر، تصویرسازی و عکاسی تیرماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و هنرمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند تا ۳۱ خرداد ماه در سایت جشنواره به نشانی www. payambar-festival. ir ثبت نام کنند و آثار خود را ارسال کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، این جشنواره در محورهای سیره و زندگی پیامبر اعظم (ص)، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و دستورات کاربردی پیامبر اعظم (ص) در رشته‌های نقاشی و نقاشی دیجیتال، خوشنویسی (نستعلیق و شکسته نستعلیق- نسخ و ثلث- نقاشیخط)، تصویرسازی (کودک و بزرگسال)، پوس‌تر و عکاسی برگزار می‌شود.
هنرمندان می‌توانند در رشته نقاشی در هر گرایش نقاشی و نقاشی دیجیتال پنج اثر، در رشته خوشنویسی با گرایش نستعلیق و شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و نقاشیخط سه اثر با موضوع اشعار، آیات و احادیثی درباره پیامبر اعظم (ص)، در رشته پوس‌تر پنج اثر با محورهای اسماء نبی، آیات و احادیث، سیره زندگی پیامبر، پوسترهایی در خصوص برگزاری جشن ولادت، هفته وحدت، عید مبعث، رحلت پیامبر (ص) و مدینه منوره ارسال کنند.
هنرمندان می‌توانند در رشته تصویرسازی با گرایش کودک و نوجوان و بزرگسال پنج اثر بر اساس قصص قرآنی، آیات و احادیث در خصوص پیامبر و سیره زندگی ایشان و در رشته عکاسی پنج اثر در محورهای مدینه منوره، غار حرا، برگزاری آیین‌های جشن ولادت پیامبر (ص)، عید مبعث، سفره‌های نذری در این زمینه و در کل آیین‌هایی که در مورد پیامبر گرامی برگزار می‌شود، به جشنواره ارسال کنند.
هنرمندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www. payambar-festival. ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۱۱-۶۶۹۴۶۹۱۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز