خبرگزاری کار ایران

در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی؛

تهران سیاه پوش می‌شود

کد خبر : ۷۸۰۷۱

سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اقدامات گسترده‌ای را برای مناسب‌سازی فضاهای شهری با این روزها را پیش بینی کرده است.

ایلنا: سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) شهر تهران را سیاه پوش کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اقدامات گسترده‌ای را برای مناسب سازی فضاهای شهری با این روز‌ها را پیش بینی کرده است.

به همین مناسبت و هم زمان با نزدیک شدن به روزهای گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال معمار انقلاب اسلامی سازمان زیباسازی اقدام به اکران بیست هزار متر تبلیغات فرهنگی در قالب ۵۰ بیلبورد، ۱۱۵ عرشه پل و ۱۰۰ پرتابل شهری، در سطح شهر تهران کرده است.

زیباسازی و آماده سازی بستر بصری اتوبان‌های منتهی به حرم امام (ره) مانند اتوبان آزادگان و شهید نواب، نصب سه دستگاه تلویزیون در حرم مطهر، هماهنگی درخصوص نصب و جمع آوری دو دستگاه تلویزیون حرم مطهر، تهیه ۲۰ عدد بالن در رنگهای متنوع، هماهنگی لازم در خصوص نصب آن در سالگرد ارتحال در حرم مطهر و بازسازی احجام منصوبه در حرم مطهر که سال گذشته نصب شده بودند و تهیه و تصویب طرح غرفه ازجمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور آماده‌سازی فضای حرم مطهر امام (ره) برای برگزاری سوگواری است.

سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تهیه طرح «السلام علیک یا روح ا...» و ارسال آن برای مناطق اقدام به اهتزاز پرچم عزا در هر منطقه کرده است.

تهیه جملات و طرح‌های ایام ارتحال و نصب در تمام سطح شهر تهران، ارسال طرح‌های ارتحال حضرت امام (ره) برای اکران در سازه‌های تبلیغاتی، تهیه بنرهای خیر مقدم زائرین برای مبادی ورودی شهر تهران و نصب بنرهای راهنما در محدوده حرم مطهر از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

سازمان زیباسازی شهر تهران با برپایی جشنواره‌های هنری مانند سوگواره «امام خوبی‌ها» و مسابقه عکس و پوس‌تر «دل دیده»، آثار هنری این جشنواره‌ها را در چاپ و اکران شهری کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز