خبرگزاری کار ایران

شاه آبادی از دوسالانه کاریکاتور بازدید كرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۳

کاریکارتوریست‌های ما در رویدادهای معتبر بین‌المللی همیشه رتبه‌ها وجوایزی را کسب می‌کنند که این امر در جایگاه و اعتبار کاریکاتورایران درجهان نقش موثری دارد.

ایلنا:‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه ۱۸ خرداد ماه از دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در موسسه فرهنگی هنری صبا دیدن کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، در این بازدید که اصغر امیرنیا؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، سید مسعود شجاعی طباطبایی؛ دبیر دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران، مسعود ناصری؛ رییس موسسه فرهنگی، هنری صبا و جمعی از کاریکاتوریست‌ها از جمله کامبیز درم بخش، بهرام عظیمی، بهمن عبدی، جمال رحمتی، علی جهانشاهی و عباس قاضی زاهدی حضور داشتند، حمیدشاه آبادی از نمایشگاه بخش‌های چهره، کاریکاتور با موضوع خرافه پرستی، طراحی کاراک‌تر گربه ایرانی، بخش آزاد و کمیک استریپ دیدن کرد.
حمید شاه آبادی پس از بازدید از دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران گفت: با توجه به اعتباری که کاریکاتور و دوسالانه کاریکاتور ما در جهان دارد، انتظار می‌رود این دوسالانه در سطح عالی باشد که آثار نمایشگاه و حضور قابل توجه کاریکاتوریست‌های دیگر کشور‌ها بیانگر کیفیت و تنوع این دوره دوسالانه است.
شاه آبادی در ادامه گفت: کاریکارتوریست‌های ما در رویدادهای معتبر بین‌المللی همیشه رتبه‌ها وجوایزی را کسب می‌کنند که این امر در جایگاه و اعتبار کاریکاتورایران درجهان نقش موثری دارد.
معاون امورهنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت دوسالانه‌های هنری افزود: دوسالانه‌ها در عرصه هنر فرصت ارائه دستاوردهای تخصصی هنری است و سعی می‌شود برنامه ریزی‌ها برای برگزاری دوسالانه‌ها به نحومناسب ومطلوب انجام شود.
شاه آبادی ادامه داد: دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور دچار وقفه وتاخیر شد اما دوسالانه با قوت و کیفیت برگزار شد و آثار دوسالانه پس از تهران در موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش گذاشته می‌شود.
دهمین دو سالانه بین‌المللی کاریکاتور با ۵۱۴ اثر از کاریکاتوریست‌های کشورمان و ۸۹ کشور جهان از اردیبهشت ماه در موسسه فرهنگی، هنری صبا در تهران و در یاسوج برگزار شده است و در تیرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز نمایشگاه آثار دوسالانه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز