خبرگزاری کار ایران

دبیر دومین نمایشگاه اسماء حجت (عج) منصوب شد

کد خبر : ۸۰۲۸۹

دبیر دومین نمایشگاه اسما حجت از سوی مدیر کل هنرهای تجسمی منصوب شد.

ایلنا: اصغر امیرنیا(مدیرکل هنرهای تجسمی) در حکمی جواد صادقی را به عنوان دبیر دومین نمایشگاه اسما حجت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، دومین نمایشگاه اسماء حجت (عج) در رشته‌های نقاشیخط و پوستر به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) تیرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
دومین نمایشگاه اسماء حجت (عج) با موضوعات اسماء حجت (عج)، نیمه شعبان و احادیث، روایات و اشعار درباره امام زمان (عج) در رشته‌های نقاشیخط و پوس‌تر برگزار می‌شود و هنرمندان می‌توانند در این دو رشته از طریق سایت www. civa. ir ثبت نام کنند و آثار خود را برای این نمایشگاه ارسال کنند.
آثار منتخب برای نمایشگاه پس از بررسی هیات انتخاب از بین آثار رسیده به دبیرخانه نمایشگاه معرفی می‌شود و از بین آثار راه یافته به نمایشگاه برگزیدگان دو رشته معرفی می‌شوند.
هنرمندان می‌توانند در رشته نقاشیخط حداکثر پنج اثر را تا ۲۵ خردادماه جاری و در رشته پوس‌تر حداکثر پنج اثر را تا ۲۸خردادماه جاری از طریق سایت www. civa. ir ارسال کنند.
نمایشگاه اسماء حجت (عج) از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تیرماه امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
جواد صادقی متولد ۱۳۴۸ و دارای کار‌شناسی نقاشی از دانشگاه سوره تهران خوشنویس و نقاش و مدرس انجمن خوشنویسان است.
صادقی تاکنون بیش از ۴۰ نمایشگاه داخلی و نمایشگاههای خارجی از جمله در کشورهای ایتالیا، اوکراین، قطر و چین شرکت داشته است.
مشاور هنری و داور بخش خوشنویسی چهردهمین جشنواره تجسمی جوانان کشورهای اسلامی، عضو شورای سیاستگذاری و دبیر نخستین اکسپوی بنیاد رودکی، دبیر اجرایی سمپوزیوم بین المللی از پرسپولیس تا خلیج فارس، دبیر بخش خوشنویسی جشنواره طواف تا ولایت، دبیر اجرایی هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران، مدیر مرکز آموزش بنیاد رودکی و دبیر اجرایی اکسپو ۹۱ از سوابق و تجربیات صادقی در عرصه هنر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز