خبرگزاری کار ایران

دورة آموزشی «تاریخ هنر جدید: راهکار‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود

پژوهشکدة هنر دورة آموزشی «تاریخ هنر جدید: راهکار‌ها و چالش‌ها» را در حوزة مطالعات تاریخ هنر از آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

ایلنا: پژوهشکدة هنر دورة آموزشی «تاریخ هنر جدید: راهکار‌ها و چالش‌ها» را با هدف تقویت دانش نظری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری در حوزة مطالعات تاریخ هنر از آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکدة هنر، این پژوهشکده با هدف ارتقاء و تقویت دانش نظری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری در حوزة مطالعات تاریخ هنر جدید در جهان، ‌ دورة آموزشی «تاریخ هنر جدید: راهکار‌ها و چالش‌ها» را با حضور دکتر کامبیز موسوی‌اقدم برگزار می‌کند. سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از: «تاریخ هنر جدید چیست؟»، «تاریخ هنر: سوبژکتیو یا ابژکتیو؟»، «زیبایی‌شناسی کانتی و تاریخ هنر امروز» و «سبک و مسائل آن». این دورة آموزشی در چهار جلسه از ابتدای آبان‌ماه سال جاری در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ ویژة دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری برگزار خواهد شد. همچنین پژوهشکدة هنر در پایان این دورة آموزشی به شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد کرد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این دورة آموزشی می‌توانند از روز دهم لغایت ۳۰ مهرماه با پژوهشکدة هنر به شماره‌ها ۲-۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس حاصل نموده یا به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالا‌تر از تقاطع امام‌خمینی (ره)، نبش کوچة شهید حسن سخنور، شمارة ۲۹ مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز