خبرگزاری کار ایران

اختتامیه دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۴۹۹۴

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران یکشنبه نهم تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: اختتامیه دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با حضور هنرمندان ومسوولان ساعت ۱۷: ۳۰ (۵: ۳۰ عصر) یکشنبه نهم تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان این دوره دوسالانه در بخش‌های کارتون موضوعی با موضوع خرافه پرستی، ‌کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار، ‌ طراحی کاراکتر گربه ایرانی و کارتون و کاریکاتور با موضوع آزاد معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، هفت کاریکاتوریست ایرانی و خارجی متشکل از ادواردو باپتیستائو از برزیل و آنجل بولیگان از مکزیک در کنار کامبیز درم بخش، جواد علیزاده، بهرام عظیمی، محمد حسین نیرومند و جمال رحمتی داور دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران هستند.
دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با ۵۱۴ اثر از کارتونیست‌های ۸۹ کشور در بخش‌های کارتون موضوعی با موضوع خرافه پرستی، ‌کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار، ‌ طراحی کاراک‌تر گربه ایرانی و کارتون و کاریکاتور با موضوع آزاد از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۱ خردادماه در موسسه فرهنگی، هنری صبا برگزار شد. منتخبی از آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران نیز از ۳۱ اردیبهشت تا پایان خرداد ماه در یاسوج به نمایش گذاشته شد. نمایشگاه آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران پس از تهران از چهارم تیرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز شده است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و خانه کاریکاتور ایران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز