خبرگزاری کار ایران

داوران نقاشی و خوشنویسی جشنواره مجازی پیامبر اعظم(ص) معرفی شدند

کد خبر : ۸۵۳۹۹

داوران رشته‌های نقاشی و خوشنویسی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) معرفی شدند.

ایلنا: مسعود زنده روح كرمانی(دبیر بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم ص) با اعلام این خبر گفت: كاظم چلیپا، علی ترقی جاه و احمد خلیلی فرد داوران رشته نقاشی جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) هستند و عین الدین صادق زاده، جواد صادقی و محمد علی قربانی داوری آثار خوشنویسی را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، زنده روح كرمانی ادامه داد: حسن غفاری، كمال الدین شاهرخ و بابك كاظمی داوران رشته عكاسی جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) هستند و علی هاشمی شهركی، محمدرضا دوست محمدی و مهدی رحیمی داوری آثار پوستر و تصویرسازی را برعهده دارند.

زنده روح كرمانی درباره نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود و آثار منتخب از 15 تیرماه در سایت www.payambar-festival.ir به نمایش گذاشته می‌شود.

نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، پوستر، تصویرسازی و عکاسی تیرماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای سیره و زندگی پیامبر اعظم(ص)، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و دستورات کاربردی پیامبر اعظم (ص) در رشته‌های نقاشی و نقاشی دیجیتال، خوشنویسی(نستعلیق و شکسته نستعلیق- نسخ و ثلث- نقاشیخط)، تصویرسازی(کودک و بزرگسال)، پوستر و عکاسی برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی مركز هنرهای تجسمی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهمكاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز