خبرگزاری کار ایران

با حضور مصطفی دشتی، پویا آریانپور و بیتا وکیلی؛

گالری ایده «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» را بررسی می‌کند

کد خبر : ۸۶۵۳۳

پس از اتمام این جلسه علاقمندان می‌توانند با هنرمندان مذکور سوالات و دغدغه‌هایشان را پیرامون موضوع «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» مورد بحث بگذارند.

ایلنا: نشست «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» با حضور مصطفی دشتی، پویا آریانپور و بیتا وکیلی روز جمعه 14 تیرماه در گالری «ایده» برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی «ایده»؛ نشست «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» با هدف شفاف‌سازی و بازگشایی دریچه‌ای نو به این جریان هنری، با حضور سه نقاش معاصر انتزاع گرا در گالری ایده برپا می‌شود.
مصطفی دشتی، پویا آریانپور، بیتا وکیلی و محمود نورایی مجری و کارشناس؛ در این نشست خلاصه‌ای تاریخی از روند شکل‌گیری انتزاع در نقاشی را بررسی می‌کنند. همچنین اشاره‌ای به آثار هنرمندان بزرگ این جریان هنری و چگونگی برخورد با این مکتب هنری از دیگر موضوعاتی است که در این نشست ارائه خواهد شد. پس از اتمام این جلسه علاقمندان می‌توانند با هنرمندان مذکور سوالات و دغدغه‌هایشان را پیرامون موضوع «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» مورد بحث بگذارند.
انتزاع عموماً به آن گونه از آفرینش‌های هنر مدرن اطلاق می‌گردد که از هر گونه تقلید طبیعت یا شبیه‌سازی آن، به مفهوم مرسوم آن در هنر اروپایی، روی می‌گردانند.
نشست «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» که از ساعت 16 روز جمعه 16 تیرماه در گالری « ایده» برگزار می‌شود؛ در پی آن است که به سوالات ذهنی هنرجویان، دانشجویان و علاقمندانی که مطالعات و تحقیقاتی در باب هنر گسترده انتزاعی (آبستره) دارند پاسخی مناسب دهند.
نشست «انتزاع در نقاشی معاصر ایران» در گالری ایده واقع در کریمخان زند، خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره 26 برگزار می‌شود و ورود در این نشست برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز