خبرگزاری کار ایران

شب خراسان جنوبی با اجرای حرکات آیینی گروه «راد‌ها»

کد خبر : ۸۷۷۰۱

گروه موسیقی «راد‌ها» با اجرای موسیقی محلی و حرکات آیینی خراسان جنوبی در تالار رودکی آخرین شب موسیقی اقوام را تقدیم علاقمندان می‌کند.

ایلنا: به دنبال برگزاری شب‌های موسیقی اقوام توسط بنیاد رودکی، گروه موسیقی «راد‌ها» به سرپرستی مرتضی یگانه راد در تالار رودکی قطعاتی از موسیقی خراسان جنوبی را اجرا می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در بخش اول این کنسرت، قطعات آواز مقامی، قطعه محلی، آواز مقامی، گل افروز، قطعه کریما، قطعه محلی پشتو، نوایی و در بخش دوم قطعات، طبال، شکوه، بیایید، ضربی، هیچ مگو، جرس و من و ما اجرا می‌شود.
مرتضی یگانه راد، آهنگساز، همخوان و نوازنده تنبک؛ مجید یگانه راد، نوازنده سازهای کوبه‌ای؛ غلامعلی‌پور عطایی، نوازنده دوتار و آواز مقامی؛ سید مرتضی الهی نیا، نوازنده رباب؛ هادی پورعطایی، نوازنده دوتار و آواز مقامی؛ پردیس دهپور، همخوان؛ مهدی عیوقی، نوازنده دف و دهل؛ مرتضی آقا باقری، نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای؛ سوگند عباسی، نوازنده تمبک و همخوان؛ آیسان ملک‌نژاد، نوازنده تمبک و همخوان؛ محسن سعیدی، نوازنده تمبک و همخوان؛ سمیرا مهرافشا، نوازنده طبلا؛ آیدا امیری مقدم، نوازنده دف؛ بیتا حجتی، نوازنده تمبک؛ مهدی محتشم، نوازنده تمبک و دمام؛ علی اویسی و محمد رخشنده پی، همخوان هنرمندان حاضر در این کنسرت هستند.
کنسرت گروه محلی «راد‌ها»، ۱۷ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز