خبرگزاری کار ایران

نقاشی قهوه‌خانه‌ای در فرهنگسرای معرفت

کد خبر : ۸۷۷۷۳

نمایشگاه نقاشی قهوه خانه‌ای بزرگان و پیشکسوتان در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه نقاشی قهوه خانه‌ای با مضمونهای رزمی و مذهبی و با تکنیک رنگ روغن اثر «جواد عقیلی» و آثاری از پیشکسوتان و بزرگان این هنر ارزنده از ۱۸ تیرماه تا ۵ مردادماه در فرهنگسرای معرفت آماده بازدید علاقه مندان است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، «جواد عقیلی» یکی از هنرمندان پیشکسوت در عرصه نقاشی قهوه خانه‌ای است که تعداد ۴۰ اثر از نقاشی روایی وی و آثار اساتیدی همچون «حسین قوللر آقاسی»، «مرحوم محمد مدیر»، «مرحوم عباس بلوکی فر»، «مرحوم حسن اسماعیل‌زاده»، «مرحوم حسین همدانی»، «مرحوم فتح ا... قوللر آغاسی» و «علی اکبر لرنی» با مضمون‌های رزمی، مذهبی و بزمی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.
این نمایشگاه که در راستای ترغیب و تشویق هنرجویان به هنر و هنرآموزی، معرفی هنر نقاشی قهوه خانه‌ای و با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره هنرمندان این عرصه راه اندازی می‌شود، روز سه شنبه ۱۸ تیر ماه ساعت ۱۶ افتتاح شده و تا ۵ مرداد ماه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان است.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر همت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس حاصل نمایند.
آدرس اینترنتی ferdos. farhangsara. ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز