خبرگزاری کار ایران

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به برنامه ثابت نیاز دارد

کد خبر : ۹۱۰۰۴

جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان رویدادی است که فرصت حضور جوانان را از سراسر کشور و از دیگر کشور‌ها برای رقابت هنری فراهم می‌کند و بستری برای شناسایی استعدادهای جوان است.

ایلنا: جلسه ستاد برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با حضور مدیر کل هنرهای تجسمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، اصغر امیر نیا؛ مدیرکل هنرهای تجسمی با تاکید بر اهمیت جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان گفت: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان رویدادی است که فرصت حضور جوانان را از سراسر کشور و از دیگر کشور‌ها برای رقابت هنری فراهم می‌کند و بستری برای شناسایی استعدادهای جوان است.

امیرنیا اظهار امیدواری کرد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با قوت و کیفیت مناسب برگزار شود.

غلامرضا منتظری؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان نیز در این جلسه گفت: سیاست و برنامه ثابت و مشخص به توسعه و پیشرفت جشنواره در هر دوره کمک می‌کند و جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان نیز می‌بایست با برنامه ثابت تداوم یابد تا آسیب نداشته باشد.

آقا نوری؛ مدیرکل همکاری فرهنگی، هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این جلسه گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی‌های فرهنگی کشورمان در دیگر کشور‌ها همکاری لازم را با بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان دارند.

سعید فلاح فر؛ دبیر هنری بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان نیز دراین جلسه گفت: این جشنواره فرصتی برای حضور هنرمندان جوان و استان‌ها است وقرار است به همه استان‌ها توجه داشته باشد بنابراین ضرورت دارد امکان حضور برای هنرمندان جوان از همه استان‌ها درجشنواره فراهم می‌شود.

عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مسعود زنده روح کرمانی؛ دبیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان، امامی؛ معاون اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گلستان و حسین ضمیری؛ مسوول دبیرخانه جشنواره دراین جلسه حضور داشتند.

بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال برگزار می‌شود و هنرمندان جوان متولد اول شهریور ۱۳۶۸ تا اول شهریور ۱۳۷۷ می‌توانند برای شرکت در تا ۳۱ تیر ماه در سایت جشنواره به نشانی www. yafestival. ir ثبت نام کنند و آثار خود را ارسال کنند.

بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان‌ها شهریور ماه سال جاری در استان گلستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز