خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی کودکان منتشر شد

کد خبر : ۹۱۷۷۰

فراخوان سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان با شعار رشد و توسعه هنری منتشر شد.

ایلنا: فراخوان سومین جشنواره بین المللی رشد و توسعه هنری کودکان و نوجوانان دررشته‌های نقاشی، خوشنویسی، حجم و ادبیات اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان در سه بخش کارگاه‌های تخصصی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی، حجم و کاردستی، خلاقیت در خط و خوشنویسی، قصه گویی، نمایش‌های خلاق و ادبیات کودکان و بازی‌های خلاق)، میزگرد و سخنرانی برای مربیان هنر کودک و نوجوان، خانواده‌ها و مدیران فرهنگی و نمایشگاههای آثار برگزیده دوره قبل جشنواره، آثار تصویر سازان کتاب کودک و نوجوان، اسناد هنر و ادبیات کودک و نوجوان، کتاب‌های برگزیده تصویر سازی برای کودک و نوجوان، آثار هنرمندان می‌ه‌مان خارجی و نمایش ماسک‌های ادبیات کود ک و نوجوان برگزار می‌شود.

کودکان ونوجوانان متولد ۱۶ مهر ماه ۱۳۷۸ تا ۱۶ مهر ۱۳۸۶ (۶ تا ۱۴ سال) می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه برا ی شرکت در جشنواره در سایت www. koodakart. ir ثبت نام کنند.

یاسمین سینایی، سحر ترهنده، علی تن، نادر موسوی فاطمی و بهرام کلهرنیا شورای علمی و هیات انتخاب سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان هستند و شورای سیاستگزاری جشنواره متشکل از حمید شاه آبادی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (رییس شورا)، اصغر امیرنیا؛ مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (دبیر شورا)، بهرام کلهرنیا، یاسمین سینایی، جلیل جوکار، سیدکمال موسوی، عبدالرحیم سیاهکارزاده، سیداحسان قاضی‌زاده، سیدصادق رضایی، رمضان علی حیدری خلیلی است.

سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با شعار رشد و توسعه هنری به دبیری بهرام‌کلهرنیا از سوی مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز