خبرگزاری کار ایران

اختتامیه مسابقه عکس "شهر آسمان" در ایرانشهر برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۳۸۳۹

مراسم اختتامیه مسابقه عکس "شهر آسمان" روز شنبه(۱۲ مرداد) از ساعت ۱۹ با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تماشاخانه ایرانشهر واقع در بوستان هنرمندان، خیابان ایرانشهر برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه عکس "شهر آسمان" با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری روز شنبه 12 مردادماه در تالار شماره یک تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه دومین مسابقه عکس "شهر آسمان" باتوجه به اهمیت بزرگداشت ماه مبارک رمضان از اول مردادماه در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان افتتاح شد و روز شنبه 12 مردادماه در اختتامیه این مسابقه هنری، برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

سازمان زیباسازی شهر تهران، باتوجه به اهمیت بزرگداشت فضاهای معنوی و روحانی ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای فرهنگ بصری شهروندان تهرانی و استفاده از خلاقیت هنرمندان عکاس و ایجاد گذرگاه‌های هنری در ماه رمضان اقدام به برگزاری دومین مسابقه «عکس‌های شهر آسمان» کرد.

در این مسابقه عکس، موضوعاتی همچون استقبال از این ماه پربرکت، غبارروبی از مساجد، مناسبت‌های مذهبی ازجمله شهادت حضرت علی(ع) و میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، رؤیت ماه، عید فطر و مراسم لیالی قدر و آداب و مراسم محلی افطاری و... مورد توجه قرار گرفت و از هنرمندان عکاس دعوت به عمل آمد تا آثار پیشنهادی خود را برای طراحی و نصب در فضای شهری به این سازمان ارسال کنند.

مراسم اختتامیه مسابقه عکس "شهر آسمان" روز شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ از ساعت ۱۹ با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تماشاخانه ایرانشهر واقع در بوستان هنرمندان، خیابان ایرانشهر برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد هنری معرفی خواهند شد.

نمایشگاه مسابقه عکس "شهر آسمان" این روزها در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان میزبان علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز