خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه آزاد مجسمه سازان در خانهٔ هنرمندان ایران

کد خبر : ۹۳۹۱۲

نمایشگاه آثار منتخب مجسمه‌سازان ایران از پنج شنبه ۱۰ مرداد تا ۱۷در خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: سعید شهلا‌پور؛ یکی از اعضای هیات انتخاب آثار؛ درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با موضوع آزاد برگزار می‌شود و ابعاد و تکنیک آثار بسیار متنوع است، و سعی شده است آثار متناسب با فضای خانهٔ هنرمندان ایران باشد؛ اما نکته قابل تامل در خصوص این مجموعه این است که هنرمندان برای ارائه آثارشان در این نمایشگاه، ملزم شده‌اند تا از مواد و متریال ماندگار در خلق آثارشان استفاده کنند و این آثار تداعی کننده ماکت نباشد. در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ مجسمه به نمایش گذاشته می‌شود و هر هنرمند با یک یا چند مجسمه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است، و امکان فروش آثار نیز در این نمایشگاه فراهم شده است و ۳۰ درصد فروش نمایشگاه به انجمن مجسمه سازان ایران تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه هنرمندان، سعید شهلاپور، محمدرضا ذبیح‌الله‌پور، بیژن غنچه‌پور، ستاره بریرانی و معصومه روستا هیات انتخاب آثار این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از پنج شنبه ۱۰ مرداد تا ۱۷ از ساعت ۱۴ تا ۲۰: ۳۰ به نگارخانه‌های استاد ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانهٔ هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز