خبرگزاری کار ایران

شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی مقاومت تشکیل شد

کد خبر : ۹۴۴۱۳

شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

ایلنا: ظهر روز گذشته، ۱۳ مردادماه نشست شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در محل معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در آن گزارشی کاملی از روند پیگیری برگزاری جشنواره توسط علیرضا پاشایی؛ سرپرست دفتر موسیقی و محمد گلریز؛ دبیر جشنواره ارائه شد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از در جریان گرفتن روند کار برگزاری جشنواره، نکته‌هایی در این‌باره ابراز کرد و طی هم‌اندیشی با اعضای شورا، برنامه‌هایی برای هر چه بهتر برگزارشدن جشنواره موسیقی مقاومت به تصویب رسید.
شاه‌آبادی در بخشی از این نشست اظهار کرد: جشنواره موسیقی مقاومت باید استعداد‌ها را شناسایی و فضایی را فراهم کند تا در آینده تولیداتی در این حوزه داشته باشیم.

همچنن امروز و فردا (14 و 15 مردادماه) شورای بازشنوی پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت متشکل از هنرمندان موسیقی کشورمان، آثار ارسال‌شده به دبیرخانه را مورد بررسی قرار خواهند داد و به زودی آثار منتخب بخش‌های مسابقه این جشنواره، معرفی خواهند شد.

پس از بازشنوی آثار ارسال‌شده و معرفی گروه‌های منتخب، جدول پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت آماده ارائه خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، جدول نهایی اجرای گروه‌های موسیقی این رویداد هنری، 20 مردادماه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز