خبرگزاری کار ایران

شاه آبادی:

می‌توانیم نگاه رسانه‌ها را نادیده بگیریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۰

ما امروز نمی‌توانیم نگاه مخاطبان و رسانه‌ها را نادیده بگیریم زیرا در یک اتاق شیشه‌ای فعالیت می‌کنیم و نمی‌توانیم اشکالات را حذف کنیم یا بر آن‌ها سرپوش بگذاریم زیرا رسانه‌ها به خوبی این مشکلات را بازنمایی می‌کند.

ایلنا: ضیافت افطار حمید شاه آبادی با خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی گفت: به نظر من؛ ما و شما خبرنگاران دو سوی یک ماجرا نیستیم بلکه ما اصحاب رسانه یک ماموریت داریم و یک هدف را دنبال می‌کنیم در این میان بخشی از وظایف را یک مدیر برمی‌دارد و بخشی را اصحاب رسانه کامل می‌کند و به نوعی ما مکمل هم هستیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های خود در ۳۰ سال گذشته گفت: در این سال‌ها آنچه از آثار قلمی شما به یادگار می‌ماند بهترین کارنامه برای نقد و بررسی توانایی همکارانمان در این دوره است و امروز نیز که فعالیت ما رو به پایان است انتظار داریم یک نقد منصفانه از عملکرد ما در عرصه هنر و آنجا‌هایی که مسئولیت آن برعهده ما بود را ببینیم.
شاه آبادی ادامه داد: مدیران عرصه هنر و همکاران من در سه سال گذشته بسیار تلاش کردند و با یک روحیه پرانرژی کار‌ها را دنبال کردند و ما باید به این تلاش‌ها نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشیم. من هیچ‌گاه نقدی به گذشتگان نداشتم و تلاش کردم به وضعیت گذشته اعتراض نکنم بلکه وضعیت امروز را اصلاح کنم و تلاش و کار مجدانه‌ای داشته باشیم تا کار‌ها درست پیش برود.
وی ادامه داد: طرح‌های بزرگی مانند رسیدگی به هنرمندان پیشکسوت و یا تاسیس بنیاد ادبیات نمایشی در این سال‌ها انجام شد و به همین دلیل معتقدم باید نگاه کار‌شناسانه به مجموعه فعالیت‌های معاونت صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه نقش خبرنگار در تبیین شخصیت افراد بسیار مهم است گفت: خبرنگار باید متوجه باشد که قلمش به پرتگاه نرود زیرا امروز آب روی انسان‌ها به نوعی دست شما است و باید از این آبرو صیانت کنیم اما همین جا از اصحاب رسانه که با نگاه و نقد خود فعالیت‌ها را دیدند تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: ما امروز نمی‌توانیم نگاه مخاطبان و رسانه‌ها را نادیده بگیریم زیرا در یک اتاق شیشه‌ای فعالیت می‌کنیم و نمی‌توانیم اشکالات را حذف کنیم و یا برآن‌ها سرپوش بگذاریم زیرا رسانه‌ها به خوبی این مشکلات را بازنمایی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز