خبرگزاری کار ایران

۱۱ استان در جشنواره موسیقی مقاومت مشارکت دارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۴

۱۱ استان کشور در برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت مشارکت خواهند داشت.

ایلنا: خراسان رضوی، کرمانشاه، فارس، کرمان، تهران، همدان، خوزستان، مازندران، اصفهان، گلستان استان‌هایی هستند که در برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت مشارکت فعال دارند. استان کرمانشاه، کرمان، فارس و تهران میزبانی گروه‌های مختلف موسیقی را برای اجرا در ایام جشنواره برعهده خواهند داشت و خراسان رضوی، فارس، همدان، خوزستان، مازندران، اصفهان، گلستان نیز با اعزام گروه‌های کلاسیک ایرانی و آواز جمعی به چهار استان میزبان، تنور جشنواره موسیقی مقاومت را گرم‌تر خواهند کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، صحن حرم حضرت امام‌خمینی (ره)، صبح فردا (چهارشنبه) نقطه آغاز پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت خواهد بود.
سرود مقاومت ساخته شهروز حقی و با شعر عبدالجبار کاکایی، توسط گروه ۲۰۰ نفره کانون فرهنگی مساجد به اجرا در می‌آید و سپس این گروه به همراه مسوولان جشنواره و مدعوین، ضمن نثار تاج گل، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می‌کنند. حضور بر مزار شهدا، به ویژه شهدای اهل هنر و تقدیم شاخه‌های گل، از برنامه‌های دیگر مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت است.
اتوبوس‌های اعزام به محل افتتاحیه، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۳ مردادماه، از مقابل تالار وحدت آماده حرکت به سمت محل برگزاری مراسم هستند. حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز