خبرگزاری کار ایران

۴ و ۵ شهریور ماه،

کنسرت رضا صادقی در ساری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۷

کنسرت موسیقی رضا صادقی با همراهی گروه مشکلی پوشان به رهبری ارکستر پویا نیکپور در سالن سنیما سپهر شهر ساری برگزار می‌شود.

 ایلنا: کنسرت موسیقی رضا صادقی  در تاریخ‌های ۴ و ۵ شهریور ماه سال جاری توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» و همکاری «ندای چنگ» در شهر ساری اجرا می‌شود.


 به گزارش ایلنا،مهتاب اباذری تهیه کننده و مدیر باربد آمل با اعلام این خبر درباره جزئیات این کنسرت گفت: «این اجرا به خوانندگی رضا صادقی و همراهی گروه مشکلی پوشان به رهبری ارکستر پویا نیکپور در سالن سنیما سپهر شهر ساری برگزار می‌شود و این خواننده در چهار سانس طی دو شب (۴ و ۵ شهریورماه) به روی صحنه می‌رود.


وی در ادامه افزود:در این کنسرت، پویا نیکپور (رهبر ارکس‌تر و نوازنده پیانو)، دارا دارایی (گیتار بیس)، مرتضی کریمی (عود)، فاضل پیش (گیتار کلاسیک)، آرش مقدم (درام)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، حسین شریفی (ترمبون)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، رضا آذر نجات (ترومپت) و پیام طونی (ویولن) به عنوان اعضای گروه مشکلی پوشان، رضا صادقی را همراهی خواهند کرد.


شایان ذکر است که موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» در حال برنامه ریزی برای اجرای کنسرت‌های فاخر از هنرمندان مطرح موسیقی ایران در دیگر شهرهای کشور و تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز