خبرگزاری کار ایران

فردا؛ اختتامیه بیستمین جشنواره تجسمی جوانان

کد خبر : ۹۹۵۲۹

اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با معرفی برگزیدگان در سالن علامه محمدتقی جعفری دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار می‌شود.

ایلنا: اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان با معرفی برگزیدگان و با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۴: ۳۰ روز سه شنبه پنجم شهریورماه در سالن علامه محمدتقی جعفری دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای تجسمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و هنرمندان برگزیدگان جشنواره در رشته‌های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، نگارگری، حجم، کاریکاتور، عکاسی، تصویرسازی و پوستر معرفی می‌شوند.

بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با حضور بیش از ۲۰۰ هنرمند جوان ۱۶ تا ۲۵ سال از ۳۱ استان کشور و چهار کشور خارجی به صورت کارگاهی برگزار شده است و هنرمندان جوان با تولید اثر در کارگاههای جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

۲۷ هنرمند داوری این جشنواره را بر عهده دارند که در رشته نقاشی و طراحی جمشید حقیقت‌شناس، رضوان صادق‌زاده، احمد وکیلی، محمد ابراهیم جعفری و علی شمس الدین (لبنان)، در رشته خوشنویسی محمد حسین عطارچیان، احمد محمد‌پور و احمد آریامنش داور جشنواره هستند. حمید شانس، نادر قشقایی و جعفر نجیبی داوری رشته حجم، جلیل جوکار، سلیمان سعیدآبادی و احسان قائمی داوری نگارگری و بهرام عظیمی، بهمن عبدی و جمال رحمتی داوری کاریکاتور را بر عهده دارند.

در رشته عکاسی احمد ناطقی، جاسم غضبانپور و بابک صدیقی، در رشته تصویرسازی محمدعلی بنی اسدی، بهزاد غریب‌پور و مرتضی زاهدی و در رشته پوس‌تر بهرام کلهرنیا، مهدی صادقی و احسان پارسا داوری می‌کنند.

ورک شاپ نقاشی با عنوان «ما تا آخر ایستاده‌ایم» با حضور ۳۰ هنرمند جوان نیز از برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان است که دوشنبه چهارم شهریورماه در علی آباد کتول برگزار می‌شود.

همچنین کتاب شش دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از دوره پانزدهم تا بیستم تدوین و منتشر می‌شود.

این کتاب که به معرفی شرکت کنندگان، داوران و برگزیدگان شش دوره جشنواره جوانان می‌پردازد پس از برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جونان تا پایان شهریورماه منتشر می‌شود.

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان از پانزدهمین دوره در سال ۱۳۸۷ به صورت بین‌المللی در استان گلستان برگزار شده است.

بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با حضور ۲۰۰ هنرمند جوان در علی آباد کتول استان گلستان برگزار شده است فردا با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز