خبرگزاری کار ایران

تصویرسازی‌های رویاگونه در «ایده» به نمایش درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۷

هدی جزایری و بهناز بکیخواه منفرد مجموعه تصویرسازی‌های رویاگونه خود را در گالری ایده در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

ایلنا: مجموعه تصویرسازی‌های هدی جزایری و بهناز نیکخواه‌منفرد با عنوان «در خیال ما» روز جمعه ۸ شهریورماه در گالری ایده اقتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ۲۰ اثر تصویرسازی از این هنرمندان جوان به روی دیوار رفته است. آثار هدی جزایری تصویرسازی‌های رویاگونه‌ای هستند که این هنرمند از جهان پیرامونش کشف و به ارائه آن‌ها در قالب تصویرسازی دست زده است. نگاه به افسانه‌های کهن همچون اثر «مشی و مشیانه»، تصویرگری افسانه‌های عامیانه و تصویرسازی‌های خیال‌گونه از خود هنرمند آثاری هستند که هدی جزایری در این نمایشگاه عرضه کرده است.

همچنین بهناز نیکخواه‌منفرد در این نمایشگاه تصویرسازی‌های پرسوناژ محور را ارائه کرده که در فضای بین رویا و واقعیت قرار دارند. تصویرسازی‌های پرتره‌گونه این هنرمند فضایی طنازانه از جامعه معاصر ایرانی دارد و قصه‌های عامیانه همچون «پینوکیو» را به تصویر کشیده است.

مجموعه تصویرسازی‌های هدی جزایری و بهناز نیکخواه‌منفرد تا ۱۸ شهریورماه در گالری ایده ادامه دارد و علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه «در خیال ما» می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ با مراجعه به گالری ایده واقع در خیابان کریم خان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶، از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز