خبرگزاری کار ایران

معرفی نویسندگان و مترجمان کشور در فرانکفورت

کد خبر : ۱۱۱۴۵

برخی نویسندگان و مترجمان نامی کشور در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت معرفی می‌شوند.

ایلنا: انتشارات علمی و فرهنگی همزمان با ارائه ۱۲۰ عنوان کتب جدید و ۵۰ عنوان کتاب سی دی در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، کتاب زندگینامه حرفه‌ای تعداد زیادی از دانشمندان، نویسندگان، مترجمان و ویراستاران نامی کشور را ‌منتشر کرد.

به گزارش ایلنا؛‌ ابن سینا، ابن مسکویه، اخوان صفا، بابا افضلی کاشانی، ابوالحسن بهمنیاربن مرزبان، ابوریحان محمد بن احمد بیرونی، ابومغیث حسین بن منصور حلاج، عمر خیام، جلال الدین محمد دوانی، زرتشت، حاج ملاهادی سبزواری، ابوسلیمان منطقی، عبدالزاق لاهیجی، ابوحامد محمد غزالی، ابونصر محمدبن محمد فارابی، فخرالدین رازی، شهاب الدین یحیی سهروردی، قطب الدین شیرازی، ملاصدرا، میرداماد و نصیرالدین طوسی از این جمله‌اند.

بسیاری از کشورهای شرکت کننده در بزرگ‌ترین رویداد سالیانه کتاب جهان، از این فرصت برای معرفی و شناساندن نویسندگان خود بهره می‌گیرند.

 در بخشی از غرفه انتشارات علمی و فرهنگی در این نمایشگاه، پوس‌تر تصاویر تعدادی از علما و نویسندگان کشورمان از جمله علامه طباطبایی، علامه حسن‌زاده آملی، رضا داوری اردکانی، جلال آل احمد، عبدالمحمد آیتی، سهراب سپهری، مهدی اخوان ثالث، نیما یوشیج، بهاء الدین خرمشاهی و قیصر امین‌پور دیده می‌شود.

انتشارات علمی و فرهنگی با غرفه‌ای مستقل در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حاضر شده است. در این نمایشگاه که از امروز کار خود را آغاز کرده است بیش از ۷۳۰۰ غرفه از بیش از ۱۰۰ کشور جهان دایر شده است. شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت تا ۱۴ اکتبر ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز