خبرگزاری کار ایران

پای كاغذ به مجلس باز می‌شود

موضوع شرایط بحرانی كاغذ، در جلسه‌ی بعدی كمیسیون فرهنگی مجلس كه روز یكشنبه (19 شهریورماه) برگزار می‌شود؛ به عنوان یكی از موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد.

ایلنا: بحث مشكلات بازار كاغذ در حالی در جلسه‌ی آینده‌ی كمیسیون فرهنگی مجلس بررسی می‌شود كه گرانی روزافزون این كالا، بسیاری از ناشران را در آستانه‌ی تعطیلی و ورشكستگی قرار داده و این صنعت برای ادامه‌ی بقا با چالشی جدی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احمد سالك؛ نماینده‌ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس، در خصوص اقدامات كمیسیون فرهنگی مجلس در حوزه‌ی مشكلات شدید بازار كاغذ گفت: اصل این مساله تا امروز در كمیسیون فرهنگی مجلس مورد بحث قرار نگرفته و فقط به عنوان یك خبر در این كمیسیون مطرح شده است.

وی در مورد برنامه‌های آتی این كمیسیون برای بررسی این مشكلات گفت: این موضوع در جلسه‌ی بعدی كمیسیون فرهنگی كه روز یكشنبه (19 شهریورماه) برگزار می‌شود به عنوان یكی از موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد.

نایب رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس ابراز امیدواری كرد كه به مساله‌ی كاغذ در بودجه‌ی سال 92 به شكل جدی‌تری توجه شود و افزود: به هر حال مساله‌ی كاغذ نیاز به توجه بیشتری نسبت به سابق دارد.

سالك در مورد امكان طرح سوال از وزیر گفت: با توجه به ارتباط بازار كاغذ به وزارت صنعت، معدن و تجارت، ممكن است مساله‌ی طرح سوال از وزیر نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز