خبرگزاری کار ایران

توسط حسین پاینده در نشست باشگاه کتاب تهران؛

«دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۴

در بیست و پنجمین نشست باشگاه کتاب تهران و در هفتمین برنامه بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» اثر شهرام رحیمیان با حضور حسین پاینده شنبه ۲۹مهر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: در بیست و پنجمین نشست باشگاه کتاب تهران و در هفتمین برنامه بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» اثر شهرام رحیمیان با حضور حسین پاینده شنبه ۲۹مهر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، داستان این کتاب درباره دکتر نون یکی از سیاستمداران باسواد کابینه مصدق است که پس از سقوط او به زندان می‌افتد و تحت شکنجه از او می‌خواهند تا بر علیه مصدق سخنرانی کند اما او راضی نمی‌شود تا اینکه به او می‌گویند در حال شکنجه همسرش هستند و او عقب نشینی می‌کند. اما بعد از آزادی احساس خشم و شرم از خیانتکاری در او اوج می‌گیرد به یاد قولش به دکتر مصدق می‌افتد و خودش و همسرش را عذاب می‌دهد......
شهرام رحیمیان متولد سال ۱۳۳۸ در تهران، از او تاکنون دو کتاب «دکتر نون زنش را از مصدق بیشتر دوست دارد» و «مردی در حاشیه» منتشر شده است.
باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش «اتاق شعر»، «بازخوانی ‌رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جریان‌های ادبی هنری» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می‌پردازد.
اعضای باشگاه کتاب تهران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز