خبرگزاری کار ایران

از مجموعه «اصول طب داخلی هاریسون ۲۰۱۲»:

«بیماری‌های عفونی: مبانی و باکتری‌شناسی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۸

کتاب «بیماری‌های عفونی: مبانی و باکتری‌شناسی» از مجموعه اصول «طب داخلی هاریسون ۲۰۱۲» با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، در ۶۷۶ صفحه و به بهای ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان از سوی انتشارات طبیب و تیمورزاده روانه بازار کتاب ایران شده است.

ایلنا: کتاب «بیماری‌های عفونی: مبانی و باکتری‌شناسی» از مجموعه اصول «طب داخلی هاریسون ۲۰۱۲» با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، در ۶۷۶ صفحه و به بهای ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان از سوی انتشارات طبیب و تیمورزاده روانه بازار کتاب ایران شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب هاریسون یکی از کتاب‌های مرجع رشته پزشکی است و از نخستین ویرایش آن در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان مرجع پزشکی مورد استناد بوده است. در این کتاب تمام جزییات مربوط به بیماری‌ها شرح داده ‌شده و مولفان همگام به علم پزشکی روز دنیا این کتاب را ویرایش می‌کنند.
«حمید عمادی کوچک»؛ متخصص بیماری‌های عفونی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران نظارت ترجمه این اثر را بر عهده داشته است.
بخش «بیماری‌های عفونی» هاریسون نسبت به ویرایش قدیم آن با تغییرات زیادی همراه بوده است. اصولآ عفونت در پزشکی موضوعی است که از نظر مسایل و درمان‌های مربوط به آن با تغییرات زیادی همراه است و حدود ۶۰ درصد از این کتاب در ویرایش سال ۲۰۱۲ آن تغییر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز