خبرگزاری کار ایران

علیرضا داوود‌نژاد:

مطالعه همچون یک دست نجات بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۶

کارگردان فیلم «مرهم» گفت: مطالعه برای من همچون دستی نجات بخش است و گویی مرا چند ساعت مطالعه از برخی جهات منفی زندگی دور نگه می‌دارد.

ایلنا: علیرضا داوود‌نژاد درباره لذت کتابخوانی اظهار کرد: کتاب به زندگی من و آن‌هایی که همچون بنده به مطالعه علاقه‌مند هستند، معنا می‌دهد و از روزمرگی، بیهودی، بی‌معنایی و مصائب روزگار بیرون می‌آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری هفته كتاب؛ داوود‌نژاد؛ مطالعه را یک دست نجات بخش توصیف کرد و گفت: مطالعه برای من همچون دستی نجات بخش است و گویی مرا چند ساعت مطالعه از برخی جهات منفی زندگی دور نگه می‌دارد.

کارگردان فیلم ماندگار «نیاز» در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ضمن اظهار خرسندی از نامگذاری روزی به نام کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: صحبت از این ایام، در من افسوس ایجاد می‌کند که چرا باید روزی به نام «سینما» از تقویم حذف شود و ما با چنین بی‌توجهی‌هایی، بازار مخاطبان میلیونی داخل و کشورهای فارسی زبان خود را به دست شبکه‌های ماهواره‌ای و بازار سیاه ویدئو بسپاریم.

علیرضا داوود‌نژاد در پایان، ابراز کرد این روز‌ها سرگرم مرور دو کتاب پیش‌تر خوانده شده «چنین گفت زرتشت» و کتاب یونگ درباره این اثر «نیچه» است.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز