خبرگزاری کار ایران

بیستمین دوره نمایشگاه كتاب ساری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۰

بیستمین دوره نمایشگاه كتاب ساری با حضور معاون سیاسی امنیتی واجتماعی،مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامیدر محل نمایشگاه اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.

ساری-ایلنا: بیستمین دوره نمایشگاه كتاب ساری با حضور معاون سیاسی امنیتی واجتماعی،مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامیدر محل نمایشگاه اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه بزرگ كتاب ساری، بیان كرد: با توجه به تأكیدات مقام معظم رهبری این نمایشگاه در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و كتاب خوانی افتتاح شد.

وی رشد و ارتقاء فرهنگ جامعه را یكی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه دانست و گفت: با اعطای یارانه و بن های كتاب می توان در این زمینه سیر تشویقی و همكاری را داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به قیمت بالای برخی از كتاب ها، عنوان كرد: قیمت كتاب به هر میزان كه گران باشد چون كتاب ریشه در عشق، علاقه، ذوق و استعداد مردم بخصوص جوانان دارد باید حمایت شود.

وی در خصوص تأمین بودجه فرهنگی، اظهار داشت: نگاه استان در این زمینه این است كه بودجه فرهنگی استان را بتوانیم از منابع دیگری كه در اختیار بودجه استان است تأمین كرد.

ابراهیمی در پایان، اظهار داشت: امیدوارم كه بتوانیم در راستای توجه به ناشرین، نویسندگان و پدید آورندگان كتاب حمایت های مادی و معنوی از آنان بعمل بیاوریم، تا شاهد تحولات بسیار خوب در حوزه نشر كتاب، فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در مازندران باشیم.

این نمایشگاه از تاریخ 20 لغایت 27 آبان ماه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر است، همچنین ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز