خبرگزاری کار ایران

«یادگارعاشورا» وارد بازارکتاب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۶

همزمان با گرامیداشت دهه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، تازه‌ترین اثر انتشارات قدیانی «کتاب‌های بنفشه» با عنوان «یادگار عاشورا» به روایت حمید گروگان و تصویرگری نرگس دلاوری منتشر شد.

ایلنا:‌ کتاب «یادگار عاشورا» با گذری بر زندگی امام سجاد (ع) وارد بازار کتاب شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی؛ ازجمله ویژگی‌های این کتاب می‌توان به بهره گرفتن نویسنده آن از منابع متعدد تاریخی- مذهبی اشاره کرد. منابعی همچون «صحیفه سجادیه»، «فرهنگ عاشورا»، «بررسی تاریخ عاشورا»، «تشیع در سیر تاریخ» و... که حمید گروگان با استفاده از آن‌ها با روایتی تاریخی- داستانی و کاملا مستند از زندگی امام چهارم شیعیان نوشته است. روایتی که مخاطبان آن گروه سنی کودک ونوجوان هستند.

دربخشی ازاین کتاب آمده است:
مدینه بود و کوچه و بازار‌ها و خانه‌های گلی و محله‌ای به نام بنی هاشم. و در‌‌ همان نزدیکی، مسجدی که قبر جدش
رسول خدا (ص) درآنجا بود. و نیز قبرستانی به نام «بقیع» که مادربزرگ عزیزش، حضرت فاطمه (س) و عموی شهیدش، امام حسن (ع)، در آنجا آرمیده بودند. هر وقت دلش می‌گرفت؛ به آن قبرستان می‌رفت و دعا می‌خواند و می‌گریست.
با وجود تمرکزنویسنده برمستندات تاریخی این کتاب با روایتی داستانی به بازگویی حوادث بعد ازواقعه کربلا پرداخته است. روایتی که زندگی امام سجاد (ع) را دربرمی گیرد.
«یادگار عاشورا» با روایت حمیدگروگان و تصویرگری نرگس دلاوری در۶۱ صفحه با تیراژ ۲۲۰۰ و به قیمت ۲۰۰۰ تومان از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه‌های نشرانتشارات قدیانی می‌توانند به آدرس اینترنتی www. ghadyani. org مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز