خبرگزاری کار ایران

تقدیر از دو نویسنده در جایزه ادبی طهران

کد خبر : ۲۳۰۱۴

جایزه ادبی طهران دو نویسنده را در فصل تابستان شایسته تقدیر معرفی کرد.

ایلنا: بر اساس رای هیات داوران و از میان هفت نویسنده راه یافته به مرحله رقابتی در فصل تابستان، دو نویسنده، نیلوفر نیک بنیان با داستان «آنجا یک نفر اسمت را صدا می‌زند» و مهدی ابراهیمی لامع با داستان «راه آبی زندگی» شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، مهدی ابراهیمی لامع از تهران با داستان «راه آبی ابریشم»، عاطفه عبدی خان از تهران با داستان «پرواز از تهران»، علی فاطمی از اهواز با داستان «ناکجا»، ابوذر قاسمیان از جهرم با داستان «موسیقی اقیانوس»، سعید محمدی مبارکه از نجف آباد با داستان «دو تا صندلی عقب‌تر»، نیلوفر نیک بنیاد از تهران با داستان «آنجا یک نفر اسمت را صدا می‌زند» و محمد جواد نوری از مشهد با داستان «ته سیگار صورتی»، هفت نویسنده راه یافته به مرحله رقابتی هستند.

آثار ارسالی که در آن مشخصات کامل نویسنده (نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، آدرس و شماره تماس) درج نشده باشد در مرحله رقابتی شرکت داده نخواهد شد و نویسندگان و شاعران جوان می‌توانند جهت شرکت در جایزه طهران آثار خود را به دبیرخانه اینجایزه به نشانی تهران، ‌خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، ‌ خیابان دوازدهم، شماره ۳ یا به پست الکترونیک info@artehran. irارسال كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز