خبرگزاری کار ایران

دومین دورهٔ جایزهٔ دکتر فتح‌الله مجتبایی اهدا می‌شود

کد خبر : ۲۴۴۸۲

جلسهٔ نهایی هیات داوران جایزهٔ فتح‌الله مجتبایی با حضور فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، غلامرضا خاکی، محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی شنبه یازدهم آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب تشکیل شد.

ایلنا: جلسهٔ نهایی هیات داوران جایزهٔ دکتر فتح‌الله مجتبایی با حضور دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکتر ضیاء موحد، دکتر حسین معصومی‌همدانی، دکتر غلامرضا خاکی، دکتر محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی شنبه یازدهم آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب تشکیل شد و پس از ماه‌ها بررسی پایان‌نامه‌های دریافتی، پایان‌نامهٔ برگزیده و پایان‌نامهٔ تشویقی مشخص شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه، پس از بحث‌های مبسوط دربارهٔ وضعیت پژوهش در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و چگونگی نگارش پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی و پژوهشی به آسیب‌شناسی این حوزه‌ها اشاره شد و شیوه‌های تحقیق و انتخاب موضوع، گردآوری و نقد و انتخاب منابع برای تدوین آثار پژوهشی مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت تا دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان بتوانند با گزینش این شیوه‌ها به نگارش آثار ارزشمند و ماندگاری بپردازند. مراسم اهدای دومین دورهٔ اینجایزه‌ یک‌شنبه سوم دی ماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود و به نویسندهٔ پایان نامهٔ برگزیده، لوح تقدیر و جایزهٔ نقدی اهدا می‌شود. همچنین در این مراسم از کتاب «تحلیل روایت‌شناسانهٔ داستان‌های مثنوی» نوشتهٔ دکتر سمیرا بامشکی که برگزیدهٔ اولین دورهٔ جایزهٔ دکتر فتح‌الله مجتبایی در سال گذشته بود، رونمایی می‌شود. این اثر به همت انتشارات هرمس منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز