خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان كاشانی تركیب بند محتشم را تصویر سازی می كنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۶

رییس ستاد برگزاری اولین سوگواره هنری سلیمان كربلا گفت: حماسه حسینی، مبدا تحولی عظیم در تاریخ بشریت پدید آورد كه هنر و ادبیات نیز از جلوه های آن بهره مند شده است.

ایلنا - كاشان: رییس ستاد برگزاری اولین سوگواره هنری سلیمان كربلا گفت: حماسه حسینی، مبدا تحولی عظیم در تاریخ بشریت پدید آورد كه هنر و ادبیات نیز از جلوه های آن بهره مند شده است.

"سعید بهكام" در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان؛ با اعلام این مطلب افزود: تركیب بند محتشم كاشانی، در معرفی پیام حماسه حسینی، از جایگاه والا و بالایی برخوردار است و بر این اساس فرهنگیان و دانش آموزان كاشان، تركیب بند محتشم را تصویر سازی می كنند.

به گفته وی، تركیب بند معروف محتشم كاشانی، با مفاهیم بلند خود، حماسه حسینی را آشكارا و به روشنی تصویر كرده است و این ویژگی می تواند زمینه ساز خلق آثار ماندگار هنری باشد.

به گفته وی، فرهنگیان هنرمند، آثار خود را در قالب پوستر, تصویرسازی, نقاشی, عکس , صنایع دستی و نقاشیخط بهدبیرخانه سوگواره ارسال می كنند.

وی تاكید كرد: این سوگواره در دوبخش فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود و قطع و اندازه آثار و تکنیک اجرایی آن آزاد است.

به گفته وی، در اجرای این سوگواره، شرکت کنندگان، تصویر آثارشان را بصورت عکس با فرمت gpg و رزولیشن300dpi درقالب cdدبیرخانه سوگواره ارسال می كنند.

بهكام افزود: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه، مسابقه حضوری در نیمه ی دوم دی ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز