خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره شعر عاشورایی البرز

کد خبر : ۳۰۵۶۹

مهلت ارسال آثار به کنگره شعر عاشورایی البرزبه دلیل استقبال خوب هنرمندان تا ۱۰ دی ماه تمدید شد.

ایلنا: رحمان نوازنی، دبیر علمی کنگره شعر عاشورایی البرز، با اعلام این خبر گفت: تاکنون استقبال خوبی از این کنگره به عمل آمده و اشعار متعددی از سراسر کشور به این کنگره ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، وی افزود: مهلت ارسال آثار شاعران آیینی سراسر کشور تا ۱۰ دی ماه تمدید شده است و شاعران آیینی می‌توانند نسبت به ارسال اشعار عاشوراییشان به این کنگره اقدام کنند.
نوازنی ادامه داد: ویژگی بارز این جشنواره اختصاص بخشی از این کنگره به شاعران نوقلم (تا سن ۱۸ سال) است که در بخش جنبی کنگره شرکت داده می‌شوند. این مسئله می‌تواند با ایجاد انگیزه در شاعران نوقلم به‌نوعی آینده شعر آیینی را تضمین کند.
دبیر علمی کنگره شعر عاشورایی البرز با اشاره به جوایز این کنگره گفت: به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون ریال پاداش نقدی تعلق می‌گیرد، برای نفرات تقدیری جمعا مبلغ ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده و به برگزیدگان بخش جنبی نیز جمعا ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اعطا خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به این کنگره بیان کرد: کلیه آثار باید در قالب word با فونت b lotus ۱۴
ارسال شوند. www. ayini-artalbor از طریق پایگاه اینترنتی و
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر همه‌روزه با شماره‌های ۳۴۴۷۳۰۱۱ - ۰۲۶ و ۳۴۴۷۲۲۸۷ - ۰۲۶ تماس حاصل نمایند
این کنگره توسط حوزه هنری استان البرز برگزار گردیده و بخش اصلی آن، شعر عاشورایی شامل کلیه قالب‌های شعری و بخش جنبی آن ویژه شاعران نو قلم تا سن ۱۸ سال در نظر گرفته شده است.
همچنین برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز کنگره شعر عاشورایی البرز در پایان دی ماه خواهد بود و آثار برگزیده در قالب کتاب مجموعه آثار منتشر می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز