خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه شورای سیاستگذاری شعر وزارت ارشاد برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۲۲۶۵

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

ایلنا: دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز دوشنبه هفته آینده با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره شعر فجر، رضا حمیدی گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنب با حضور وزیر ارشاد و نیز جمعی از شاعران پیشکسوت در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود.

وی افزود: این شورا پیش‌تر با عنوان شورای سیاستگذاری جشنواره شعر فجر فعالیت می‌کرد و محور مصوبات و فعالیت‌های آن همین رویداد بود و ما برای اینکه سطح اینکار را بالا ببریم، شورای سیاستگذاری جشنواره شعر جر را حذف و شورای سیاستگذاری شعر را تشکیل دادیم.

به گفته حمیدی، در این شورا کلیه سیاست‌های کلان مربوط به حوزه شعر اعم از حمایت از ناشران آثار مربوط به شعر و نیز بحث‌هایی مربوط به بررسی کتاب‌های این حوزه و ممیزی سروده‌های شاعران و همچنین امور مربوط به نحوه فعالیت انجمن‌های شعر مود بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با اشاره به عضویت جمعی از شاعران بنام در این شورا، ابراز امیدواری کرد خروجی جلسات این شورا که از این پس به صورت مرتب هر چند وقت یک بار برگزار خواهد شد، در ارتقای فضای شعر کشور مفید باشد.
وی همچنین از بررسی اساسنامه شورای سیاستگذاری شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه آتی آن خبر داد و با ابراز امیدواری نسبت به تصویب این اساسنامه در جلسات بعدی آن، گفت: در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری شعر وزارت ارشاد، بنده به عنوان دبیر جشنواره شعر فجر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای این دوره از جشنواره شعر فجر ارائه خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز