خبرگزاری کار ایران

راه یافتگان به مرحله نهایی داوری جشنواره داستان انقلاب اعلام شدند

کد خبر : ۳۵۸۴۷

«الوندی»، «شرفی جنوشان»، «ضرابی‌زاده» و «دهقان نیری» در بخش رمان نوجوان به مرحله نهایی داوری جشنواره داستان انقلاب راه یافتند.

ایلنا: «جگر گرگ» از عزت الله الوندی، «موهای تو خانه ماهی هاست» از محمدرضا شرفی جنوشان، «گره در قزلان» از بهناز ضرابی‌زاده و «پدربزرگم» از فاطمه دهقان نیری به مرحله نهایی داوری در بخش رمان نوجوان پنجمین جشنواره داستان انقلاب راه یافتند.
به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، طبق اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره داستان انقلاب در بخش داستان کوتاه بزرگسال این جشنواره ۳۳ اثر، داستان کوتاه نوجوان ۲۲ اثر و در رمان بزرگسال ۱۲ اثر و در بخش رمان نوجوان ۴ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند.
چهار اثر «جگر گرگ»، «موهای تو خانه ماهی هاست»، «گره در قزلان» و «پدربزرگم» چهار رمان نوجوانی است که در مرحله نهایی پنجمین جشنواره داستان انقلاب مورد داوری قرار خواهند گرفت.
در بخش نوجوان پنجمین جشنواره داستان انقلاب، «سمیرا اصلان‌پور»، «حسین فتاحی» و «خسرو باباخانی» داوری آثار را به عهده خواهند داشت.
اختتامیه پنجمین جشنواره داستان انقلاب به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بهمن ماه سال جاری در حوزه هنری برگزار می‌شود و طی آن، برگزیدگان نهایی این جشنواره معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز