خبرگزاری کار ایران

توسط سوره مهر؛

«یه حبه قند» كتاب شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۵۱

فیلمنامه «یه حبه قند» فیلمی به كارگردانی و نویسندگی رضا میركریمی همراه با عكس های فیلم، مصاحبه با كارگردان و اظهار نظر چهره های فرهنگی و هنری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

ایلنا: فیلمنامه «یه حبه قند» فیلمی به كارگردانی و نویسندگی رضا میركریمی همراه با عكس های فیلم، مصاحبه با كارگردان و اظهار نظر چهره های فرهنگی و هنری توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پوسترها و عكس‌ها هنری این مجموعه سینمایی، به همراه مصاحبه اختصاصی با میركریمی و همچنین نقطه نظرات تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری درباره فیلم، اهم مطالب تشكیل دهنده این اثر است.

از بخش‌های این كتاب، نظرات برخی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در باره این فیلم است. مجید مجیدی (نویسنده و كارگردان) فیلم یه حبه قند را جزء آثار ماندگار در تاریخ سینمای ایران دانسته است. بهروز افخمی (نویسنده و كارگردان) این اثر را ایرانی‌ترین فیلمی ذكر كرده كه تا به حال دیده است. احمد مسجد جامعی (وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی) فیلم میركریمی را اثری دانسته كه تصویر آشنایی از ایران با وفاداری به جغرافیایی خاص نشان می‌دهد.

آنچه در این فیلمنامه منتشر شده، جمع‌اوری شده، آخرین تغییرات متن تا لحظه اجرا، به همراه چند جمله بسیار كوتاه كه در مراحل صداگذاری اضافه شده است. طبیعی است كه بعضی بداهه‌گویی‌های بازیگران، كه در صحنه‌های شلوغ تر، صرفا برای پر كردن فضای بازی‌شان هم زمان با جملات اصلی آمده، در متن نیست.

جملاتی هم كه گاه همزمان توسط بازیگران ادا می‌شوند و یا پیش از پایان، زیر جمله‌ بازیگر دیگر ادامه می‌یابد، در متن چاپی به شكل كامل و مجزا آمده است.

فیلم نامه «یه حبه قند» را در 2500 جلد و در قطع وزیری منتشر كرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز