خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه یاد یار مهربان؛ اسفند برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۹۰۳۴

دهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه همزمان با افتتاح فاز اول باغ کتاب تهران برپا می‌شود.

ایلنا: امیر مسعود شهرام نیا دبیر دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان از 12 اسفند خبر داد و گفت:  در سال جاری ۵۳۰ ناشر جدید‌ترین کتاب‌های خود را با ۲۵ درصد تخفیف در نمایشگاه ارائه می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وی با اشاره به اینکه چاپ اول کتاب‌های ارائه شد از سال ۸۹ به بعد خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده پنج هزار مدرسه پایتخت از دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان بازدید خواهند کرد.

شهرام نیا افزود: دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان که با هدف اهدای کتاب به مدارس شهر تهران برگزار می‌شود، نخستین رویداد فرهنگی در مجموعه باغ کتاب تهران خواهد بود. مدیران و مسئولان مدارس شهر تهران، دانش آموزان، ناشران و شهروندان تهرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به امکانات و تجهیزات باغ کتاب تهران برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط با کتاب، تصریح کرد: برگزاری دهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان در این مکان، فرصتی مناسب برای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به همه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه است.

دهمین نمایشگاه یاد یاد مهربان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، توسط موسسه نشر شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز