خبرگزاری کار ایران

علی هوشمند:

جشنواره شعر فجر با وجود نوپا بودن، جریان ساز بوده است

کد خبر : ۴۰۹۰۷

به اعتقاد علی هوشمند، جشنواره بین‌المللی شعر فجر با اینکه نوپا است، توانسته در عرصه شعر انقلاب و شعر امروز جریان سازی کند.

ایلنا: علی هوشمند شاعر و روزنامه‌نگار بوشهری ضمن اشاره به تاثیر این رویداد بر جریان‌های شعری کشور، گفت: جشنواره شعر فجر با اینکه نوپا است، توانسته است در عرصه شعر انقلاب و شعر امروز جریان سازی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره شعر فجر، وی افزود: به گمان من این جشنواره می‌تواند در کشف استعدادهای جوان و شاعران گمنامی که در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور فعالیت می‌کنند، کمک شایانی بکند.

سراینده «آتش و ارغوان» و «از نستعلیق گیسوان حوا» اضافه کرد: اگر جشنواره شعر فجر بتواند برنامه‌های خودش را مثل افتتاحیه یا اختتامیه مثل سابق در مناطق مختلف کشور به ویژه استان‌های محروم برگزار کند، گام بسیار مهمی برداشته است.

هوشمند که در سال ۱۳۸۹ هم برگزیده جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است، گفت: جشنواره شعر فجر توانسته خود را به عنوان یک رخداد بسیار مهم فرهنگی مطرح کند و در همین استان بوشهر و دیگر استان‌های کشور، از اواسط سال جنب و جوشی در میان جوانان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثارشان به وجود می‌آید.

سراینده «رسیده‌تر از ماه به نیمه چهارده» همچنین به دست‌اندرکاران هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر پیشنهاد کرد برگزیدگان این دوره را‌‌ رها نکنند و در این رابطه تاکید کرد: بعضی از دوستان شاعر برگزیده گلایه دارند که در دوره بعد از انتخابشان، حتی به جشنواره دعوت هم نشده‌اند.

وی اضافه کرد: این مسئله در بعضی دوره‌های قبلی جشنواره شعر فجر بوده و امیدوارم در دوره فعلی شاهد آن نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز