خبرگزاری کار ایران

میهمان وی‍ژه نمایشگاه كتاب معرفی می‌شود

کد خبر : ۴۰۹۶۳

امسال نمایشگاه كتاب شاهد حضور میهمان ویژه خواهد بود. هنوز گزینه مناسب برای این موضوع انتخاب نشده است.

ایلنا: علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور میهمان ویژه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: درنظر داریم با بررسی جوانب و مسایل شاهد حضور میهمان ویژه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه كتاب، سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هدف از حضور میهمان ویژه در نمایشگاه بیست و ششم را برقراری تعامل بیشتر فرهنگی با کشور‌ها و ایجاد ارتباط قوی بین اهالی فرهنگ دو کشور عنوان کرد و گفت: این موضوع اتفاق بزرگی برای کشور است و باید تمام جوانب آن از سوی شورای سیاستگذاری و دستگاه‌های ذیربط به صورت دقیق بررسی شود.

وی ادامه داد: قطعاً در تعاملات‌ ما برای حضور میهمان ویژه، دقت لازم را به کار خواهیم گرفت و با توجه به شرایط نسبت به دعوت از میهمان ویژه اقدام خواهیم کرد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت: در حال حاضر چند گزینه پیش‌روی شورا هست که در حال بررسی آن‌ها هستیم؛ که با توجه به حساسیت موضوع، پس از قطعی شدن آن نسبت به اطلاع‌رسانی آن اقدام خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز