خبرگزاری کار ایران

فرهنگیان ایرانی مقیم تاجیکستان با سفیر ایران دیدار کردند

کد خبر : ۴۲۷۵۲

همزمان با دهه فجرانقلاب اسلامی، جلسه مشترکی بین سفیر ایران در تاجیکستان و فرهنگیان مجتمع آموزشی امام جعفر صادق (ع) در شهر دوشنبه برگزار شد.

ایلنا: علی اصغر شعردوست سفیر ایران در تاجیکستان در این دیدار که شماری از فرهنگیان در سفارت ایران حضور داشتند، فرارسیدن این ایام مبارک را تبریک گفته و بر هرچه بهتر برگزار کردن مراسم و محافل در این روز‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه شغل معلمی به جزء، عشق، شور و چشمداشت به اجر معنوی در پیشگاه خداوند متعال با هیچ ابزار مادی قابل جبران نیست افزود: فرزندان امروز با روشهای تربیتی متفاوت، برخاسته از خانواده‌های گوناگون، در سایه آموزش و تربیت اسلامی آینده سازان فردای جامعه ایران خواهندشد.

وی در ادامه افزود: تربیت زمانی کامل می‌شود که در کنار تکمیل تحصیلات، درایجاد علقه بین نظام، شهدا، امام و رهبری کوشا باشیم.

شعردوست با اشاره به اینکه بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده است و دانش آموزانی که در حال حاضر در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، نه دوران انقلاب وسالهای اولیه انقلاب و نه آن شور و شوق و اعتقاد و یکپارچگی که نهضت امام خمینی را به پیروزی رساند به چشم خود ندیده‌اند افزود: شاید یکی از رسالت‌های ما بعنوان معلمین دوران انقلاب که از ویژگیهای بالاتری نسبت به سایر مشاغل برخورداریم این وظیفه باشد، که آن روز‌ها را گرامی داریم.

سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تاکید بر تفهیم مبانی اولیه انقلاب به دانش آموزان گفت: اگر ما نتوانیم بطور صحیح این وظایف را القاء کنیم یقیناً سوالاتی بصورت پیچیده و تخصصی در ذهن فرزندان ما ایجاد خواهد شد و دشمنان که همواره مترصد این بوده‌اند تا برای انقلاب، توطئه بیافرینند، اذهان را تحت تاثیر هجمه‌های شیطانی خود قرار می‌دهند.

در پایان این دیدار، فرهنگیان مجتمع آموزشی امام جعفر صادق (ع) حمایت خود را در پاسداشت آرمانهای انقلاب و تحقق اهداف نظام اعلام نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز