خبرگزاری کار ایران

۱۲۵ اثر ادبی در مرحله نهایی داوری جایزه «ادب و هدایت»

کد خبر : ۴۳۳۱۸

پس از داوری‌های مقدماتی و نیمه‌نهایی، ۱۲۵ قطعه شعر، داستان، نمایشنامه، فیلمنامه و نثر ادبی شایسته حضور در مرحله نهایی داوری جایزه «ادب و هدایت» شناخته شدند.

ایلنا: عباس محمدی گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه ادب و هدایت، داوری مقدماتی در پنج بخش آغاز شد که نهایتاً در مرحله نیمه‌نهایی داوری، ۱۲۵ اثر شایسته حضور در مرحله نهایی داوری شناخته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، دبیر علمی جایزه «ادب و هدایت» افزود: این آثار شامل ۹۴ اثر در بخش شعر و ترانه، ۱۷ اثر در بخش داستان کوتاه، ۵ اثر در بخش فیلمنامه، ۵ اثر در بخش نمایشنامه و ۴ اثر در بخش متن ادبی است.

جایزه «ادب و هدایت» ویژه معرفی ابعاد شخصیتی، نقش و جایگاه امام علی بن محمد النقی الهادی (علیه السلام) است که در بخشهای شعر و ترانه، داستان کوتاه، متن ادبی، فیلمنامه و نمایشنامه به همت حوزه هنری استان تهران و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جامعه نیکوکاری ابرار برگزار می‌شود.
اختتامیه این جایزه در اسفند ماه سال جاری، در شهر تهران برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جایزه «ادب و هدایت» به نشانی www. AdabFest. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز