خبرگزاری کار ایران

Top Notch در بازار جهانی برنده جایزه بهترین کتاب مکالمه بزرگسالان شد

کد خبر : ۴۳۶۱۵

ادیشن اول دوره آموزشی تاپ ناچ به همراه سامیت، در بین کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی موجود در بازارجهانی موفق به کسب جایزه بهترین کتاب مبتنی بر مکالمه برای گروه سنی بزرگسالان شد.

ایلنا: علیرضا ربانی، دبیر این سمینار با بیان اینکه یکی از محورهای برگزاری سمینار ویرایش دوم کتاب آموزشی مکالمه بزرگسالان (تاپ ناچ) است اظهار کرد: این مجموعه، برای افرادی که تمایل دارند آموزش زبان انگلیسی را از سطح مبتدی آغاز و در سطح پیشرفته به پایان برسانند؛ بسیار مناسب است.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، وی ادامه داد: تاپ ناچ بهترین کتاب آموزش زبان بزرگسالان در طول چند سال گذشته شناخته شده است که با طراحی و متد جدید، فراگیری و تدریس را به شکل نوینی ارائه می‌کند.
ربانی با اشاره به ویژگی‌های این کتاب تصریح کرد: ویژگی‌های این کتاب باعث افزایش رضایتمندی زبان آموزان و مدرسین شده و همچنین موجب شده علاقه‌مندی نسبت به این مجموعه آموزشی ایجاد شود.
دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی بیان کرد: منابع جانبی کتاب از دیگر نقاط قوت این سری مجموعه است که گستره وسیعی از ابزار‌ها را در اختیار مدرسین و موسسات قرار می‌دهد چرا که استفاده از این منابع جانبی؛ تدریس و یادگیری را سهل می‌‌کند.
وی تاکید کرد: نسخه جدید کتاب آموزشی (تاپ ناچ) از شهریور ماه سال جاری با تغییراتی نظیر، کتاب دانش آموز در قالب دیجیتال همراه با تمامی فایل‌های صوتی، تغییر در طراحی صفحات و تصاویر، تفاوت محسوس‌تر بین سطح پایه و سطح یک، افزایش در تمرین‌ها و نکات بخش گرامر، قوانین گرامری کوتاه قابل فهم همراه با مثال‌های واضح، تاکید بیشتر در قسمت مهارت‌ها به منظور درک هر چه بیشتر مطالب گفتاری و نوشتاری و کاربردی نمودن مهارت‌ها، اضافه شدن نکات نوشتاری در قسمت رایتینگ بوس‌تر و نیز اضافه شدن متون جدید در بخش «Reading» وارد بازار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز