خبرگزاری کار ایران

مجموعه داستان طنز «خانواده دیو‌ها» منتشر می‌شود

کد خبر : ۴۴۷۳۱

مجموعه داستان «خانواده دیو‌ها» به قلم جعفر توزنده جانی که در قالب پروژه طنزکودک دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تولید شده، به‌زودی روانه بازار کتاب می‌شود.

ایلنا: جعفر توزنده جانی، نویسنده کودک و نوجوان گفت: نگارش و بازنویسی مجموعه داستان‌های کودک «خانواده دیو‌ها» به پایان رسیده و پس از تایید کار‌شناسان دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری از سوی انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر خواهد شد.
به گزارش ایلنا، نویسنده کتاب «مهمانی دیو‌ها» گفت: این داستان روایت زندگی پدر، مادر و دو بچه دیوی است که در شهری شبیه شهرهای دنیای واقعی ما زندگی می‌کنند؛ در هر داستان یکی از اعضای خانواده با وقایعی رو به رو می‌شود و همین مهم جریانات تازه‌ای را برای خانواده دیو‌ها رقم می‌زند.
توزنده جانی با بیان اینکه این داستان با زبانی کودکانه مشکلات پدر و مادر‌ها و فرزندان را مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: به عنوان یک نویسنده تلاش نکردم که مضامین تربیتی یا آموزشی خاصی را به بچه‌ها یا خانواده‌هایشان القا کنم، من داستانم را نوشتم و فکر می‌کنم خود قصه با مخاطبانش حرف می‌زند.
وی تصریح کرد: اهل طبقه بندی قصه در زمان نگارش نیستم، من سوژه‌های تازه خلق می‌کنم و می‌نویسم چرا که معتقدم هر داستان پیامی دارد که مخاطب پس از مطالعه، به درکی از آن پیام دست پیدا می‌کند.
این نویسنده گفت: مخاطب اصلی این قصه‌ها کودکان هستند، اما در حقیقت «خانواده دیو‌ها» برای دانش آموزان کلاس چهارم تا ششم ابتدایی مناسب است و امیدوارم پس از انتشار مخاطبان خود را در این گروه سنی پیدا کند.
دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری اوایل اسفند ماه سال جاری جشن تولید صد عنوان کتاب کودک و نوجوان این دفتر در سال ۹۱ را با حضور مسئولان و نویسندگان پروژه‌های مختلف ادبی این دفتر برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز