خبرگزاری کار ایران

واکنش سید علی صالحی به نشست کافه کتاب لاله زار:

از نام من سوء استفاده شده است

asdasd

من تا زمان برگزاری این نشست از وجود و درج نامم در میان مدعوین بی‌اطلاع بودم و این خود نشان می‌دهد که صرفآ از نام من استفادهٔ ابزاری شده است.

ایلنا: روز جمعه (۲۴ شهریورماه) خبر برگزاری نشستی در کافه کتاب لاله زار شنیده شد. در این نشست شاعرانی چون سیمین بهبهانی، هرمز علی‌پور حاضر بودند، اما با وجود آن‌که از طرف برگزار کنندگان این نشست نام سید علی صالحی هم به عنوان یکی از حاضران در پوستر تبلیغاتی این نشست مطرح شده بود، در این جلسه حضور نداشت.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی صالحی ضمن ابراز ناخرسندی از رویه‌ای که برخی از افراد در دعوت از وی در پی می‌گیرند گفت: اساسآ قبل از برگزاری این نشست‏، هیچ تماسی از سوی برگزار کنندگان آن با من گرفته نشد و نام من بدون هماهنگی و اجازه در پوس‌تر این نشست منتشر شد.


وی افزود: این بار اولی نیست که شاهد چنین برخوردهای غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی هستم و همین گروه از افراد، سال گذشته نیز این عمل را تکرار کردند. به احتمال زیاد چون خود آن‌ها هم می‌دانند سید علی صالحی در چنین محافلی حاضر نمی‌شود، ‏ از ابتدا با من هماهنگ نمی‌کنند و صرفآ جهت تبلیغات برای مراسم‌شان‏ از نام من سوء استفاده می‌کنند.


این شاعر در ادامه تاکید کرد: من تا زمان برگزاری این نشست از وجود و درج نامم در میان مدعوین بی‌اطلاع بودم و این خود نشان می‌دهد که صرفآ از نام من استفادهٔ ابزاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز