خبرگزاری کار ایران

سومین شماره داستان‌نامه منتشر شد

کد خبر : ۴۷۷۳۸

سومین شماره داستان نامه با آثاری از قبادآذرآیین، غلامرضا امامی، علیرضا محمودی ایرانمهر، محمدجواد جزینی، میترا الیاتی، کاوه فولادی نسب، یاسمن شکرگزار، مصطفی علیزاده، رامبدخانلری، آریا یعقوب‌زاده، آزاده حسینی، حسین صابری، نازنین جودت، مرجان جامی، ویدا رهبر، زهرا مبلغ، لیلا باقری و نرگس قوی زری منتشر شد.

 ایلنا: سومین شماره داستان نامه منتشر شد.
به گزارش ایلنا، این شماره با آثاری از قبادآذرآیین، غلامرضا امامی، علیرضا محمودی ایرانمهر، محمدجواد جزینی، میترا الیاتی، کاوه فولادی نسب، یاسمن شکرگزار، مصطفی علیزاده، رامبدخانلری، آریا یعقوب‌زاده، آزاده حسینی، حسین صابری، نازنین جودت، مرجان جامی، ویدا رهبر، زهرا مبلغ، لیلا باقری و نرگس قوی زری منتشر شد.
مقالات این شماره به این شرح است: این پری کوچک غمگین؛ نگاهی به مقوله زنانه‌نویسی/ کاوه فولادی‌نسب، سکوت زنانه، گفتار زنانه/ زهرا مبلغ، نخستین زنان داستان‌نویس ایران / محمد جواد جزینی، مرگ در گیسوانش لانه دارد؛ نسبت میان زن و مرگ در اسطوره‌ها / حسین صابری و تحلیل روان‌کاوانه متن ادبی/ آریا یعقوب‌زاده.
پرونده ویرژه این شماره با مطالب زیر به سیمین دانشور اختصاص دارد: انعکاس صدای زن در داستان‌های سیمین دانشور / مرجان جام، آتشی که خاموش شد؛ نگاهی به زندگی و آثار/ دل آرا فریدیان، ملاقات با بانوی سالخورده/ نرگس قوی زری، گفتگویی با غلامرضا امامی/ گروه گفتگو، جدایی و تنهایی/ سیمین دانشور.
همچنین در بخش داستان‌های این شماره: این رو یه نفر داده بدم به تو/ علیرضا محمودی ایرانمهر، اسی شله/ قباد آذرآیین، درز بین قرنیزها/ یاسمن شکرگزار، گریه باید خودش بیاید/ افسانه احمدی وشاپرک/ لیلا باقری و بخش و صفحه داستانک به نازنین جودت، بخش نقد و بررسی به خرگوش در آشپزخانه؛ بازخوانی داستانی از زویاپیرزاد/ آزاده حسینی تنکابنی، چه کسی ویرجینیا وولف را دوست دارد؟ / رامبد خانلری، عبور از روایت مردانه اسطوره/ مصطفی علیزاده، نگاهی به مجموعه «آمده بودی برای خداحافظی» / میترا الیاتی، معرفی یک اثر: «من ژانت نیستم» / کیمیا گودرزی و گزارش‌های مروری بر آشفته بازار نشر/ لیلا باقری، نگاهی به نویسندگان زن معاصر جهان و آثارشان در ایران/ نرگس قوی زری و گزارشی از اختتامیه هفت اقلیم/ گروه گزارش اختصاص دارد. در انت‌ها هم یک اتفاق تازه/ ویدا رهبر، نامه‌هایی به یک نویسنده جوان/ بارگاس یوسا، ‌ افسانه احمدی و اخبار داستانی/ زهره مسکنی را می‌خوانیم.
این نشریه را می‌توانید در آدرس: http: //www. dastannameh. com/ بخوانید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز