خبرگزاری کار ایران

در باشگاه کتاب؛

«بوف کور» توسط پاینده و میرعابدینی نقد می‌شود

asdasd

ششمین نشست بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران در باشگاه کتاب تهران به نقد رمان «بوف کور» اختصاص دارد که قرار است توسط حسین پاینده و حسن میرعابدینی مورد بررسی قرار گیرد.

ایلنا: ششمین نشست بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران در باشگاه کتاب تهران به نقد رمان «بوف کور» اختصاص دارد که قرار است توسط حسین پاینده و حسن میرعابدینی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، بیست و یکمین نشست نقد و بررسی در باشگاه کتاب تهران و ششمین نشست بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران با موضوع نقد رمان «بوف کور» نوشته صادق هدایت روز شنبه اول مهرماه برگزار خواهد شد.

در این جلسه، حسین پاینده و حسن می‌رعابدینی به عنوان منتقد، این رمان را مورد بررسی قرار خواهند داد و حسین پاینده نیز بخش‌هایی از این رمان را با انتخاب خود، قرائت خواهد کرد.

«بوف کور» شناخته شده‌ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی است. این کتاب یک رمان کوتاه و ۱۲۰ صفحه‌ای را شامل می‌شود. «بوف کور» به سبک فراواقع نوشته شده و در واقع مونولوگ شخصیت راوی داستان است که درگیر کشمکش‌های روانی است. این رمان به زبان‌های انگلیسی، ‌ فرانسوی و چند زبان دیگر ترجمه شده است.
نشست نقد و بررسی این رمان روز شنبه اول مهرماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نشانی پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز