خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت آیت الله سید محمد خامنه‌ای در انجمن مفاخر

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۷

آیین بزرگداشت آیت الله سید محمد خامنه‌ای دهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

ایلنا: حجت الاسلام ادبی در جلسه شورای معاونین و مشاورین این انجمن از برگزاری بزرگداشت آیت الله سید محمد خامنه‌ای در دهم اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، ادبی با تاكید بر علمی بودن مقالات ارسال شده برای این بزرگداشت گفت: خوب است هر چه سریع‌تر مقالات و چکیده آن به صورت کتاب آماده شود تا در روز بزرگداشت در اختیار اندیشمندان و مفاخر شرکت کننده در بزرگداشت قرار گیرد.
وی در ادامه اعلام کرد: احساس می‌شود کتاب مقالات مربوط به بزرگداشت آیت الله سید محمد خامنه‌ای باید از وزن علمی بالایی برخوردار باشد چراکه بیش از بیست تن از علما و دانشمندان برجسته کشور از جمله دکتر دینانی، دکتر اعوانی، دکتر محقق داماد، دکتر خسرو پناه، دکتر احمدی و... در این امر مشارکت نمودند.
وی همچنین از برگزاری دو بزرگداشت حاکمیتی دیگر در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: آئین بزرگداشت آیت الله امامی کاشانی و آیت الله غیوری جزو برنامه‌های مهم و با اهمیتی است که در دستور کار انجمن قرار دارد و امیدواریم در سه ماهه اول سال آینده این بزرگداشت در خور شأن این مفاخر برگزار شود.
رئیس انجمن آثار و مفاخر در ادامه، برگزاری بزرگداشت مفاخر و دانشمندان ایران اسلامی را وظیفه ذاتی و حاکمیتی این انجمن دانست و ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا با برگزاری نشست‌های مختلف و همچنین بزرگداشت بزرگان علم و فرهنگ ایران اسلامی، الگوهای بر‌تر و غنی اسلام و ایران را به جوانان معرفی کنیم و تردید نداریم جوانان امروز مملکت ما دانشمندان آینده این مرز و بوم هستند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی که در کنار انجمن، در بزرگداشت‌ها و آئین‌ها کمک کار انجمن هستند اظهار داشت: توقع ما این است که همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط علمی و فرهنگی ارتباط نزدیکی با انجمن برقرار نموده و مفاخر و دانشمندان خود را جهت برگزاری نکوداشت معرفی نمایند تا جوانان و نوجوانان این مرزو بوم آشنایی بیشتری با سرمایه‌های ملی خود پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز